Sötét

Rutinmunka - Hitman 3 🎮 

Feliratkozás
Megtekintés 48 E
95% 454 22

#hitman3 #IOInteractive #kritika
Ne felejts el követni minket mindenhol! 😉
📞 Discord felületünk: discord.gg/AQfZfgE
🔗 VOD csatornánk: bit.ly/2L1pjiG
😃 Facebook: goo.gl/f3nby4
🎮 Twitch: goo.gl/dc9aqa
📷 Instagram: goo.gl/ycJSLF
👍 Itt tudsz támogatni minket: goo.gl/iejUq8

Játék

Közzététel:

 

2021.jan.29.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 92   
Bende Zakar
Bende Zakar 21 napja
a hitman 1-ben a nontarget kill ért -xpt kapsz
#Gabo
#Gabo 25 napja
3:24 Szájer... xddd
#Gabo
#Gabo 25 napja
9:48 najooo xdddd
Tamás Huber
Tamás Huber 26 napja
Sose tetszett ez a szeria. Egy erdektelen igyentelen szar, ez a video pedig csak ratett egy lapattal...
Alexander Buzgán
Hitman Absolution a legjobb.
Outsider Lost
Outsider Lost 27 napja
Már az első pálya kezdését követően vártam azt a bizonyos belecsempészett "újítást", hasonló képpen, mint ahogy az a bemutatóban is elhangzik. Ez egyszerűen így 2021-re kevés. Persze ne is várjunk sokat, úgy látszik kezd kihalni a nyugger korosztály, akik a televízió előtt butulva fenn tudta tartani a médiumot, új szelek járnak, új erőforrásokra van szükség: a néphülyítés átköltözött az internetre, és már nem remekművekkel kell számolnunk mint anno, hanem csak média elemekkel, amik elsősorban csak a haszonlesés felé mozdulnak, az egyszerű emberrel szemben.
Árpád Ungvári
Ugyanazt kell csinálni, újra és újra és újra..... Memórizál, újrajátszik, ismétel..... xD xD xD xD
Gergő Kecső
Gergő Kecső 28 napja
Az én személyes kedvenc játékom a Hitman triológia, de a 3. Részben kicsit csalódtam, (egyébként a kedvencem a 2. Rész volt). Nagyon szeretem ezt a játékot, de te összefoglaltad minden hibáját, nagyon értékes és igényes videó lett, ment a feliratkozás és a hüvelykujj!
David Holczer
David Holczer 28 napja
6:30 jumpscare lol
Scene Attila
Scene Attila 29 napja
Teljesen egyetertek mindennel. De szerintem rondabb lett mint a 2018-as es az ai ha lehet meg hulyebb a fizika meg szarabb. Az npc-k siman atjonnek a csukott ajtokon. A celszemly mogott halado ort siman le lehet dobni egy vasaloval 10 meterrol anelkul, hogy az altala vedendo szemely tudomast venne rola. Megy szepen tovabb ami azert vicces mert a 2016-osban bizony meghallotta. Az "ai" szinte tok suket lett. Maskor meg paranormalis kepeseggei vannak. Kinyitom a csapot, hogy a kastely budija elott tenykedo szemelyzet egy tagjat leszedjem, erre az epulet egy 20 meterre levo szobajabol jon az ugyved elzarni a csapot, meg feltrolni vizet. Csinaljunk balhet majd vonuljunk fedezekbe el es nezzuk mi tortenik. Az ai sokszor ket szobaval odebb fedezekbe vonul es egyenesen rank szegezi a fegyvert. Konkretan mindehol lat minket csak meg van neki tiltva, hogy tuzeljen. Ha leszedsz, de nem megolsz egy civilt (akar a celszemelyel is kiprobalhato) az orok szeme lattara, alkezdenek tuzelni ra, a civilre akire persze az ai lovesei total hatastalanok azaz teged lonek az npc-n keresztul. Az egesz jatek egy osszeokadott szutyok. Es igen. Meg abban is igazad van, hogy itt az io aki 20 eve nem tud mit kezdeni ezzel a jatekkal. Csak az a gond, hogy a hitman franchise-nak ok a tulajdonosai. Az egesz jatek inkabb csak egy atmoszfera es a sikere az, hogy az igazi nagykutyakat kell likvidalni nem a suttyokat korulotte. (Lasd ellenpeldanak uncartedet ahol mindekit kinyirsz de az iagzan nagy gyokerrel a vegen meg csak szerencstelenkedsz pl. 1. resz ahol csak leutod es hatat forditassz neki egy csocsoreszes erejeig es hasonlo szar klisek) Undorito egy penzehes banda az io, az hetszentseg.
István Kiss
István Kiss 29 napja
3:55 ez melyik filmbe van ?:DDDDD
Richard VonDragonheart
Én igazából csak poénosnak tartom hogy a Total Warhammer rajongók majdnem Khorne berzerker stílusban mentek neki a játékfejlesztő cégnek mert merészelték kérni hogy a Total Warhammer 1 is legyen meg a 2-hőz hogy ha akarják játszani az 1 játék mapjait is az "Old World" kiegnél itt meg 20 ezer forint fölötti 6 pályás Hitman játékért meg különösebben vannak emberek akik meglévő mappokért fizetnek 10-20 ezer forintokat de kinek mi éri meg igazam van? Én speciel nem leszek a Hitman játékok védőszentje mert bár szeretem a lopakodós játékokat az "Hitman Absolution" volt az egyetlen Hitman játék amivel játszottam illetve néha néha előszedem de ennek ellenére is kicsikét furának tartom ezt hogy játékon belüli meglévő mappokért (és nem a Hitman 1 és 2 mapjairól beszélek hanem az említett Blackmoore mappért) elkérnek 10 ezer forintot amikor konkrétan benne van a játékban de megint kinek mi éri meg én évekkel ezelőtt megvettem a Total Warhammer 1-et 2 kiegészítővel együtt amik közül mindkettővel játszhatok ingyenesen a kövi részben de mint mondtam voltak olyanok akik nem fogadták olyan jól az "Old World" ingyenes Dlc-t mint én én viszont a franchiseokban lévő extra pénz lehúzásokért nem vagyok oda (pl legutóbbi Netherrealm játékokban a kioldható karaktereket konkrétan meg is veheted és nem irja ki sehol hogy amúgy kioldhatók ha lejátszod a játékot vagy az itteni ugyanazon mappok extra pénzért) ami csak tovább húzza a vonalat hogy na most meddig lehet húzni a vonalat mielőtt a játékos közönség nemet mond
Kristóf
Kristóf Hónapja
Teljesen megértem az álláspontodat Zoli viszont talán nyitottabb kellene legyél más játékos táborra is akiknek ez a játék ki lett találva. Nekem a Hitman 1-ben van 150 órám és a Hitman 2-ben meg 220. Ha valaki szereti ezt a műfajt a játék piszok sok feladatot és kihívást ad. Az alap 6 map abszolút nem kevés ha számitásba vesszük a millió challenge, escalation, elusive target, silent assassin, suit only, sniper challenge-et illetve meg h speedrunolni lehet okosabbnáll okosabb stratégiákkal, van benne tartalom de annak aki ezt élvezi! :D Aki annyira nem annak tényleg csak egy rövid 1-2 óra lesz ahogy neked is de ennek a jàtéknak meg van az emberei!:)
Kristóf
Kristóf Hónapja
A Hitman 2 -ben a DLC-vel van összesen 8 map:) Eredetileg 6-al jött az is, itt is fogunk majd DLC pályákat kapni.
Scene Attila
Scene Attila 29 napja
Plusz 30 euroert. Egeszsegedre...
Stardust_23
Stardust_23 Hónapja
6:50, egy rutinos Hitman játékos nem egy alaklommal fogja a pályákat végig játszani. A pályák tele vannak rengeteg lehetőséggel és felfedezhető apróságokkal melyek mind kihatással vannak arra, miként teljesíted a feladatokat. Kihívások, kioldható eszközök, vagy a contracts mód. Egy-egy pálya nem egyszeri kipörgetésre van kitalálva.
azhat
azhat Hónapja
Nekem eddig a legjobban az tetszett ebben a jatekban, hogy a hitman 1 + 2 kb. 140gb-nyi merete helyett a hitman 3 + 2 + 1 minden resz egyben megall 55gb korul. Ez rohadt jo, mert majd 100gb-al kevesebbet visz el, igy hagyhatom a gepemen hogy majd egyszer vegigtolom, sokkal tovabb mint gondoltam.
Inhauser márton
Ez is pontosan azt igazolja amit gondolok. El kell engedni a mostani játékokat, mindegyik agyon hájpolt de teljesen üres. Nem is keresem már azt ami kicsit is tudná azt amit a wicher 3 vagy a gta v. tudott. Azt meg már nem is feltételezem hogy egy jó rainbow six vagy operation flashpoint féle taktikai lövöldét kapjak. Asszem veszek egy nintendót és nyomom a mariót. Az legalább fun.
Heg
Heg Hónapja
11:45 NE A MAGAS FŰŰBE!!!!
Herbály Zoltán
Sajnálom hogy ilyen módon marad fenn a Hitman széria és hiányolom a Metal Gear és Slinter Cell címeket az új játékok közül, örülök hogy nem kell eladnom a fél vesém 3 pályáért.
Tibor Kiss
Tibor Kiss Hónapja
Igazad van Zoli ismét! Ez a játék 23.000 Ft nem ér, de még 10.000ft se. 7-8 ezer forintot ér kb. Ebben az a játék, hogy van benne egy csomó kihívás (challenge), hogy így öljél meg embereket, meg úgy...stb, de őszintén story szempontjából lényegtelen ez, ott az számít a célpont likvidálva legyen és haladjon tovább a story. 6 pálya ilyen szempontból nagyon kevés, ha játékmenetet nézzük, hiába nagyok a pályák, story szempontjából nem oszt nem szoroz. Most egy játék ne attól akarjon játék lenni, hogy figyelj már megölsz x embert, és utána megpróbálhatod másképpen is megölni, mekkora nagy játékelem ez. Elmondom semennyire nem az. Az összes ilyen játék, ahol pl több ending is van, az átlag gamer nem fogja újra végigtolni azért a gamet, főleg ha azt 2 perces endinget ytb-n is végignézheti. De itt erre a játékra ezt húzták föl, hogy beraktak egy pályára 40 db challenget és ezzel akarják kitolni a játékidőt. Hát ez nevetséges. Ennyi erővel tudnám mondani a Resi 2 vagy Days Gonet, hogy abban is vannak challengek a menüben, de mégis nem játékelemként írták bele, hanem különálló storyt kaptak. De itt a storyban importálták bele ezt a challenge játék szisztémát, hogy ezzel növeljék a játékidőt és újrajátszást illetve az árát is meg lehet akkor kérni. Nevetséges ez komolyan, nem tudok már mit mondani erre. Teljesen palimadárnak nézik az embereket a játékkészítők és még ők pofáznak mennyi munkába telik. Hát ilyen munkába inkább ne is kezdjenek, ahol 2 óra a story és van benne 40 challenge, mert azt mekkora fun úgy. Rövid storyn végigmész és ennyi volt a game. Kb mint a Resi 3. Steam salen 7.000 forintért jó volt a Resi 3, de nem 23.000 forintért, mint ez a Hitman 3.
Balázs Vadász
Balázs Vadász Hónapja
A legelső Codname 47 óta szeretem a Hitman-t. És ez is alapvetően bejött de tök egyetértek azokkal amiket mondtál. Kicsit megbántam hogy megvettem. várni kellett volna valami Deluxe pack-ra amit leáraznak 50%-al de benne van az öszes múltbéli/jövőbeli pálya és content. a Hitman 2-t így vettem meg talán tavaly bagóért és úgy nagyon megérte. Sokat játszottam vele. De így ebben a formában valóban lehúzás. Pedig amúgy tényleg tök jó játék.
attila la
attila la Hónapja
Sosem szerettem a Hitman játékokat, úgy néz ki ez most sem fog változni.
Sándor Németh
Sándor Németh Hónapja
Így leírás alapján úgy érzem mintha egy Deus Ex -re alakított Hitman lenne. (OG régi Deus Ex persze) Ott is van valami story ami nemrossz de átlátszó, a szinteken vagy megölsz mindenkit vagy bujkálsz stb. DE! Az a játék olyan hosszú hogy már fáj és a nehézség még normálon is olyat ugrik útközben hogy lesz vagy 100 mentésed (amiből max 255 lehet alias egy bájtig számol a játék) egy lépés közben. A pályák pedig gigantikusak. Retroban kíváncsi lennék Zoli véleményére a Deus Exről (és a Fable-ről is)
Sloboda Bálint
Sloboda Bálint Hónapja
Igazából a 3 játék egyben tesz ki 1 játékot ami ezeknél az áraknál gyalázatos.
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Ha nincs meg az első 2 játék,akkor is 35 ezer az egész trillógia ha a hármon belül veszed meg.Ha megvan az előző játék akkor persze ingyenes(múlt hónapban 4 ezerért adták a 2.részt)
Mustár Wasabi
Mustár Wasabi Hónapja
Best of még mindig szerintem az absolution mert ott volt egy storya az a legjobb
Péter Kiss
Péter Kiss 19 napja
Az apácákat imádtam ott levadászni.
János Schromeisz
Zoly, egyetértek. De működik, én iszonyat fan vagyok, az egész gameplay szórakoztat. Valahol ez a lényeg!
mindless0206
mindless0206 Hónapja
3:10-nél csak szerintem gagyi ez a mozgás?
Saber
Saber Hónapja
Nem csak akkor, úgy mozgunk mint valami android.
Toxiic Foxy
Toxiic Foxy Hónapja
Engem csupán az zavar, hogy miért pont a Hitman élte túl, miért nem mondjuk a splinter cell sorozat? Ott is ugyanúgy több végigjátszás volt, többféleképpen lehetett ölni stb (Saját véleményem szerint szórakoztatóbb is)
Herbály Zoltán
A Hitman széria talán nagyobb név? Én erre tippelek.
maganyossag
maganyossag Hónapja
Egyáltalán nem változott semmi, mikrotranzakcióban vehetsz még egy játék áráért töredékeket, szín tiszta lehúzás.
st0rmyka
st0rmyka Hónapja
Jó teszt Zoli! Minden szavával egyet értek, ugyanakkor tehettél volna említést a PSVR lehetőségről is, még ha nem is próbáltad ki, meg lehetett volna említeni, hogy benne van és minden korábbi rész végigjátszható vele. :) ÜDV
Gergő Reitinger
Egyetértek, hogy egy idő után unalmas a célpontok kiiktatására koncentrálni. Én pont ezer kezdtem azzal szórakozni, hogy szisztematikusan likvidálják mindenkit a célszemély körül és öt hagyva utoljára..., nah abban Nagy Nagy móka potenciál van, jóval több mint 2,5 óra.
Imre Szécsényi
3:55 nél melyik filmből van a részlet? Rohadt ismerős, de nem jut eszembe 🤣 Thx 🙂
N[O]ne
N[O]ne Hónapja
@Imre Szécsényi Láttad a jelenetet a filmben? Ha igen eltudod küldeni, hogy kb mikor, mert én végigpörgettem a filmet és nem láttam benne ezt a jelenetet.
Imre Szécsényi
@Mustár Wasabi Köszönöm 🙂👍🏼
Mustár Wasabi
Mustár Wasabi Hónapja
ördög bújt beléd
Benjámin Nagy
Benjámin Nagy Hónapja
Sose szerettem, már régen is elavultnak tartottam az egész koncepciót, ezeket a gameplayeket nézve szerintem simán ellehetne engedni ezt a szériát mert egy lopás semmi több.
vithézy aladár
Alapvetően egyetértek a Hitman kettős értékelésével, ez a legjobb videó a Hitman legújabb részéről, amit eddig láttam, végre kitekintés is van, nem csak a kötelező körök.
Mr.Smiley 9011
Mr.Smiley 9011 Hónapja
hahaa mi ez a PS3 grafika?
Csaba Vanó
Csaba Vanó Hónapja
Elmenek a picsába 23000 ft idióták ezek max 15 ft ér de nem többet
Csaba Vanó
Csaba Vanó Hónapja
15 ezer
TomyBoy82
TomyBoy82 Hónapja
A Hitman is tipikusan az a játék amiből azért készült 3 rész hogy lehúzzák a játékosokat. A 2. és ez 3. rész is csak egy tulárazott DLC. Ha 3 ezer forintot kérnek érte úgy 1 év múlva, akkor megéri megvenni.
I_hate_you_tube_rewind_2019_and_I_dont_like_sand
9:43 "Talán a bokám ki ment volna..." /KenytheOne :D
I_hate_you_tube_rewind_2019_and_I_dont_like_sand
8:40 köszi, ez nekem is feltűnt korábban, csak nem tudtam így megfogalmazni!
LiquidStep
LiquidStep Hónapja
Én már elengedtem a szériát... Az Absolutiont is csak azért toltam ki, mert egy újgenerációs Hitman-volt, sztori game-nek elment, de nem ért fel az se, az elődökhöz. 1 meg a 4 a favorit.
Kovács Dávid
Kovács Dávid Hónapja
Elmaradt a nagyszabású cosplay bemutató!
Jani SIr
Jani SIr Hónapja
2.5 óra? Van aki tényleg elsőre végig tolja ennyi alatt? Azt tudom hogy a speedrun minden pályán
Szabolcs Bartalis
Ez a Hitman széria hogy tud élni ha nincs újitás? Minden animáció ugyanaz sokhelyt nagyon gagyi is npck mennek jobbra-balra robotosan én Mikor megláttam azt hittem hogy Hitman 2-öt vagy remaket játszák. Full áron föleg nagyon nem éri meg. Videóval teljesen eggyet tudok érteni.
Noriax Gaming Channel
A Hitman 3 attól mert hogy 2 és fél óra a gameplay idő attól még jobban megéri mint pl a Cyberpunk 2077 mert legalább minőségi munka. Vicc amit a CDPR művel🤣 Felregisztrálok a metacritic-re aztan én is lepontozom ezt a f*st🤣Azt a sz*rt amit a CDPR az asztalra hányt és játéknak merik nevezni, minek marketingelik még tovább mikor ez az egész szemétkupac nem volt több egy marketing haszonszerzésnél.🤣 A CDPR szánalmas egy banda. Ha terveznek további játékot a jelen generációra (PS5/Series X) nem fogom megvenni se, sőt kíváncsi se vagyok rá hogy milyen sz*et akarnak majd összehányva kiadni. Ennél még a Bethesda, Boiware és a Bungie is jobb. A Witcher nekem egy kedvenc játékom és tisztában vagyok vele hogy az is hogy jelent meg és hogy kijavították, de annál nem marketingeltek mindent sz*rrá. Ha a kiadónak annyira kellett a játékosok pénze akkor csinalták meg volna rendessen ezt a szemétkupacot az helyett hogy mindenféle kamu marketing dumával szépen lehúzták a közönséget. Én kiplatináztam, refoundoltam és vissza is kaptam a CDPR-tól az árát. Nagy sz*r a Cyberpunk. A 2021 es évjátéka díjat se fogja elvinni mert nem egy kiemelkedő játék és nem a legjobb játék🤣 At idei Game Of The Year díjat max a God of War Ragnarök, Resident Evil Village, Ratchet and Cank Rift Apart vagy a Horizon Forbidden West közül valamelyik fogja elvinni. Mert ezek közül mindegyik minőségi és kiemelkedő. De ezt a Cyberpunk 2077-ről egyentalán nem lehet elmondani🤣 Nem véletlenül tart 3-4 millió refoundnál a Cyberpunk a 8 millió előrendelésből🤣 Ja és mielőtt mindenki szídna hogy kiplatináztam aztan vissza kértem az árát csak úgy megsúgom hogy a refound visszaigazolása 1 hónap volt. Az alatt kijött rá 4-5 patch és tesztelgettem hogy lett e változás. A következménye az volt hogy ki lett játszva és ki lett platinázva ez alatt. Attól mert refundoltam attól még nem 3-4 nap alatt adták vissza a pénzt mert rajtam kívül még volt 3-4 millió ember aki refoundolt. Tehát aki azt hiszi hogy pár nap alatt kijátszottam és utánna vissza id kaptam a pénzt azt el kell hogy keserítsem mert 1 hónap volt az átfutási ideje😃Ja és mivel sokan azzal sincsenek tisztában hogy mért indítottam el ezt a f*st ha vissza kértem az árát most azt is elmondom. Azért mert arra kíváncsi voltam hogy az a 4-5 patch hozott e olyan érdemleges javítást amitől egy jó pár idegesítő bug megszűnik létezni a játékban. Az egy dolog hogy ilyen érdemleges javítást nem adtak ki de nem baj. A másik meg az hogy addig amíg a CDPR nem adja vissza az árát addig hivatalosan az enyém.Tehát azt csinálok addig vele amit akarok, amibe senkinek bele szólása nincs. Ha én kijátszottam és kiplatináztam 1 hónap alatt az az én dolgom. És ha ki lett akkor mi van ? A studió ennek ellenére visszatérítitte mert a játék az hibás. Úgyhogy ennyit erről! És tudom hogy a Sony studiói egy platformra gyártanak de az inulók között voltak ott multiplatform gamek is. Ott pl a Doom ami szintén kiemelkedő volt még is a The Last Of Us Part 2 vitte el. Tudom hogy csak Sony Exkluzív és csak egy platform de ha mondjuk a Naughty Dog független lenne az 100% hogy tudna olyan kiemelkedő multiplatform gameket kiadni amik sorba vinnék el a GOTY-t. De ezt nem csak a Naughty Dog-ról tudom kijelenteni hanem határozottan a Santa Monica Stúdió- ról, az Insomniac Games-ről, és Guerrilla Games-ről is. Arról nem is beszélve hogy a Resident Evil Village is idén jelenik, és a Capcom az független kiadó és az új Resi is elég nagyot fog szólni. Arról nem is beszélve hogy az is next-gen és PS5-ön gyönyörű szépen néz ki. És ezzel csak azt akarom mondani hogy a CDPR belengette anno 2017-ben hogy ez lesz az évtized legjobb játéka aztán ahogy ezt kijelentették megjelenés után úgy kezdett is el lankadni utánna az érdeklődés. És szerintem az hogy 3 platform a Cyberpunk az felesleges duma. Mert a CDPR együtt dolgozott a Microsoft-al. Tehát PC-re meg Xbox Series X-ra kellett volna a lehető legjobban sikerednie. Tehát ha már csak ezzel a két platformmal nem lenne gond csak a Playstationel az még megérthető lenne. De így hogy együtt dolgozott a Microsoft-al és annak ellenére se sikerült normálisan legalább arra a két platformra az már nagyon gáz. A Cyberpunk így még indulni SE fog tudni a GOTY-ért mivel ezt már a megjelenéskor elk*rták hogy így adták ki. A Cyberpunk 2077-et többen utálják mint ahányan kiállnak mellette és beszavaznák az idei Game Awards-ra. Tudom hogy egy játék se jelenik meg tökéletesen és minden játekban van patchelni való megjelenéskor, még azokon is volt amik elvitték a GOTY-t, de a Cyberpunk esetében hogy így kiadták és 1 év kb mire rendbe lesz rakva, ezzel pont annyira jutottak hogy a Cyberpunk nem lesz GOTY. Mert az hogy így megjelent azzal már a legkiemelkedőbb kifejezést el lökték maguktól. És hiába lesz egyszer rendbe rakva a GOTY az az adott évre vonatkozik. És mivel így megjelent és a 8 millió előrendelőből 3-4 refoundolt és hiába patchelik sűrűn akkor is kb 1 év mire rendbe rakják, és akkor még az is ott van hogy amekkora volt a hype akkorát estek vele pofára, és még az is ott van hogy mindenfélet kamuztak a játékosoknak, az is hogy eljárás indult ellenük és ucsó körben az is ott van hogy miután megjelent azóta eléggé le lankadt az érdeklődés a Cyberpunk megjenése után. És ezekből így már GOTY nem lesz a Cyberpunk 2077. Az meg saját magának hazudik aki az ellenkezőjét állítja. Én tavaly a The Last Of Us Part 2 esetében is meg mondtam hogy a Naughty Dog fogja elvinni a Last Of Us 2-vel az évjátéka díjat és nem a Sucker Punch Productions a Ghost of Tsushimával. És mi van ? Igazam lett. Sajnos ez van. Ott se tudták egy páran elfogadni hogy hiába a Ghost of Thusima játékmenete vagy világa jött be egy pár Sucker Punch rajongónak, ha az év játéka díjra jelőltek közül a The Last Of Us Part 2 volt a legkiemelkedőbb játék. És akkor se hittek nekem egy páran. Akkor esett le mindenkinek az álla amikor a Naughty Dog átvette a díjat másnap meg leadta a sajtó. Úgyhogy a Cyberpunk nem egy kiemelkedő játék és nem lesz GOTY. Aki ezzel kapcsolatban meg mást állít az saját magának is hazudik
mermalior1
mermalior1 Hónapja
Ez most kivételesen jól összeszedett bemutató lett!
4 44
4 44 Hónapja
3 szor adtak el ugyan azt a jatekot 16-ba ,18-ba es most
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Egyátalán nem,sok külömbség van az első játék és eközt
Ficsúr
Ficsúr Hónapja
N incs igazad: 2,5 órányi gameplay-t mondtál, aki elvetemült Hitman fan mint pl,: én hiába 6 pálya, de én az eddigi részekbe is beleöltem több 10 órát, mert előbb felfedezem a pályát, meg hogy mit hogy kellene csinálni hogy Silent Assassin rangot kapjak.Én a legelső Hitman óta fan vagyok, abba meg az volt a nehéz, hogy mentés se volt.
Zoltán Ákos Rácz
0:10 Elsőre azt hittem a mondat után, hogy Jhonny Sins fog megjelenni a képernyőn.😂😂
N[O]ne
N[O]ne Hónapja
3:54 Melyik film?
Szabolcs Geréb
Szabolcs Geréb 19 napja
@N[O]ne akkor valószínűleg másik film lesz
N[O]ne
N[O]ne Hónapja
@Szabolcs Geréb Én is gondoltam erre, de nem láttam Megan-t eben a ruhában szóval én kilőttem. Átpörgettem volna azt a részt?
Szabolcs Geréb
Szabolcs Geréb Hónapja
Ördög bújt beléd, azt hiszem
Mr. Bearserker
Mr. Bearserker Hónapja
Na ezaz! És akkor még sírnak, hogy sok a kalóz...talán nem kéne túlárazni a játékokat és akkor Pistike sem a piratebayről szerezné be az aktuális címeket.
Yhunie
Yhunie Hónapja
Kár érte, kiváló ügynök volt!
Ádám Kerekes
Ádám Kerekes Hónapja
Ennyi kreatív gyilkosságot még nem láttam hitman játékban. Azokhoz viszont 2,5 óránál többet kell beleölni a játékba.
Gábor Kalocsa
Gábor Kalocsa Hónapja
Kevés a pálya, így igaz, a hangsúly az újrajátszhatóságon, vagyis inkább az összes lehetőség kimerítésén van. Rengeteg az eszköz, a lehetséges megoldás, számos módon tudjuk elvégezni ezt a néhány küldetést, és az a bizonyos "2-3 óra gameplay" azonnal sokszorosára duzzad. Nem a történet itt a lényeg, az egy kötelező valami, helyette a challenge, a bérgyilok változatos megközelítése az igazi tartalom. És hogy alapvetően szinte semmit nem változott a széria? Talán így van, de miért baj ez? Ahhoz ragaszkodik az IOI, ami működik, amiben nem tudnak hibázni, nem kell itt forradalmi újításokat eszközölni, amíg a fogyasztók szerelmesek a "hitmanségbe", addig nincsenek rákényszerülve a készítők, hogy eltávolodjanak a bevált formulától. Szükségtelen görcsösen újraálmodni egy koncepciót, ami még ma is remekül működik. Mondjuk én, mint fogyasztó, azt szeretem ebben a sorozatban, hogy jól tudom, mire számítsak, élvezem megtervezni adott helyszíneken a koreográfiát, ismét belesimulni az imádott mechanikákba, olyan ez az egész, mint logikai feladványok egy szűkös, ám annál tartalmasabb csokra, amihez élvezettel tér vissza az ember. Az epizodikus megjelenéssel nyilván többet tudnak leakasztani a vásárlókról, összességében igen, drága játék, de konkrétan hibát, hiányosságot, valami nem odaillőt keresve sem találok benne. Az innováció meg egy olyan jószág, ami akár kétélű fegyvernek is bizonyulhat, nem érzem, hogy feltétlenül szükséges lett volna még ilyesmihez folyamodnia az IOI-nak, a trilógia így nagyon egyben van, átlátható, egységes élményt nyújt. Úgy saccolom, talán legközelebb már valóban számíthatunk valami másra, valami újra, addig is, ez így most teljesen rendben volt, minden a helyén. Kiszámítható, olykor tán steril, de tűpontosan precíz munka, ahol nem elhinni kell, amit látsz, hanem megoldani.
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Csak az elsö pályán 2,5 órát eltöltöttem és a killek negyede sem lett meg,szóval egyátalán nem 2 óra kijátszani a játékot,max ha annyira nem érdekel az egész játék hogy átrusholsz a pályákon 10 perc alatt,de akkor megvenni sem érdemes mert ezt nem lehet így játszani.
Dávid Kiss
Dávid Kiss Hónapja
Nem ölők senkit a célpontokon kívül ...1 perccel később durrrr a hàzról le rúgja az embert😀😀😀
László Schwarcz
Ki is írja a játék, hogy "Target Eliminated" és "Objective Completed", ergo gondolnám, hogy célpont volt ;)
pittbull gamer
pittbull gamer Hónapja
Valami olyan kéne mint a skyrimbe?
Balázs Fügei
Balázs Fügei Hónapja
1 pálya 12 ezer ft plusszba egy kicsit olyan mint a pénznyelő pályánként 10 ezer köszi :D
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Ohm nem egy pálya 12 ezer. 4 mission +2 nagy pálya +skinek+fegyverek vannak abban a packban,nem egy pálya🙂
Máté Kaufmann
Máté Kaufmann Hónapja
Azért az Absolution elott volt egy Blood Money ami szerintem máig a megjobb rész.
Roland Orosz
Roland Orosz Hónapja
Az Absolution-nel végre mertek újítani és átmentették egy modern akciójátékba a Hitman legjobb elemeit, erre kijöttek ezzel a retro trilógiával, ami gyakorlatilag egy az egyben megfelel bármeyik korai rész remake-jének, csak szép grafikával és háromfelé vágva. Pénzt keresni oké, egyébként mehhh.
Bence Berencsi
Bence Berencsi Hónapja
Ja nagyon modern volt lőtt engem az ellen azt mikor lelőttem hogy ne dögöljek meg még xp-t vont le 🤣
Felleg 4
Felleg 4 Hónapja
hát aki úgy játszik hitman-nel, hogy egyszer végigrohan rajta, és 2,5 óra alatt kész, annak nem is érdemes ezt megvenni. Kicsit félrevezetőnek találom ezt így tálalni, mikor mindenki tudja, aki játszott a trilógia bármely részével, hogy 2,5 órát egy pályán simán eltöltesz, és még akkor sincs meg az összes achievement..
vcarter86
vcarter86 Hónapja
Pontosan. Én bevallom nem tetszik nekem a Hitman franchice próbáltam több részével is mert azt hittem bennem van a hiba, de rájöttem egy idő után hogy egyszerűen nincs igényem arra, h többször végig vigyem ugyanazt csak más módszerekkel. Viszont akkor sem érzem jogosnak Zoly kritikájának ezen részét, fel kéne fognia, hogy ez a játék nem neki készült ahogy nekem se, de ettől még aki arra vágyik hogy egy küldetést millióféleképpen végigvigyen akkor azt igenis baromi kreatívan szállítja is a hitman ezen része is. És ezen miért kéne változtatnia? Ezért hitman a hitman a rajongói is ezt várják el ráadásul gondolom ha ennyi rész elkészülhetett akkor ezek szerint még mindig ugyanezért veszik mint a cukrot. Ez olyan hogy például én imádom a Sekiro-t, mert a maga nemében páratlan, de ettől még az se készült mindenkinek. Vagy van egy csomó horrorjáték ami kiváló de én nem szeretem őket ennyi pont, ettől még nem lesznek szarok. Az a baj h Zoly sokszor nem tud objektíven kritizálni egy-egy játékot, pláne játékelemeket. Mert most őszintén ha neki lenne arra igénye, h 100szor is végigvigyen egy küldit, mert élvezi az ebben rejlő kihívásokat, akkor most itt ódákat zengene erről a játékról.
Henrik Günther
Henrik Günther Hónapja
Nekem a 2016-os újragondolás óta valahogy olyan sterilnek tűnik a végeredmény. Lehet, hogy ugyanarra gondolok, mint amit a Zoli is említ. Mintha a pályákon igen fegyelmezett statiszták végeznék folyamatosan monoton végtelenségig gyakorolt mozdulatsoraikat. Még megspékelném azzal, hogy nekem a pályák díszlet elemei esetén is hasonló az érzés, illetve azzal együtt válik teljessé. A pályák szépek, van igény a kidolgozásban mindig, ám mintha túl kiszámított lenne az elrendezés, a díszletek (értsd pályaelemek). Mintha egy rideg mesterséges intelligencia tervezte volna még a koszt is a földre (ha van egyáltalán ilyen valahol) Túl szép minden. nem élethű. Az Absolution volt talán a csúcspont, bár a lopakodós játékmenet vérfrissítése a hardcore játékosoknál kiverte a biztosítékot. (talán a Splinter Cell Conviction esetében is valami hasonló volt) Azonban iszonyatosan jó hangulata volt. Olyan atmoszférát teremtettek, ami kevés játéknak sikerült (akkoriban főleg). A grafika is elérte a kor színvonalát. Az effektek is nagyban növelték a hangulatot. A karakterek kidolgozottak és érdekesek voltak (korábbi részekben is, de ebben talán kiemelkedőbben). A zene szokásosan. A Roy Orbison vagy inkább Johhny Cash utánérzésű menü zene (Black Bandana) sokkal hitelesebbnek tűnt (annak ellenére, hogy egy dán szerezte, és adja elő), mint a 2016-tól érkező reboot hármas bármelyik helyszíne, pályaeleme, vagy akár zenei anyaga. Hova lett a szériából a jellemzően mindig erős zenei anyag, a HANGULAT, az egyediség, a finoman adagolt polgárpukkasztás, ha úgy tetszik élvezetes "őrültség"? Az a fajta, ami az újkori Wolfenstein játékokat is áthatja (bár a Youngbloodban már halványabban)? Bár ha ezzel a rideg kifinomultsággal szélesebb rajongótáborhoz jutottak 2016-tól, akkor gazdasági szempontból jó döntést joztak. A Contracts óta azonnal megvettem a megjelenéskor mindegyik részt, és nekiestem. Az Absolutionig. Megvan a 2016-os, és a 2018-as új részek is (ez még nem - minek, hisz még az előző két rész egyik pályájánbak teljesítésére se tudtam rávenni magam...pedig időről időre ráveszem magam...aztán bármelyik pályát betöltve ráunok újra és újra - és eldöntöm, hogy belekukkantok inkább az Absolution pályáiba, hogy csak még egyszer, ha csak rövid időre is úgy legyen mint régen :D)
Viktor Bakai
Viktor Bakai Hónapja
És a cosplay hol van a videó elejéről? Nem aakartad leborotválni a hajad és vonalkódot nyomatni a tarkódra? 😂
Dr. Dubai
Dr. Dubai Hónapja
Szerintem mai napig a Blood Money a legjobban sikerült rész. Még az Absolution-al is elvoltam. Ezek az újabb részek olyan lélek nélküliek, hiába a csili vili grafika.
Bence Berencsi
Bence Berencsi Hónapja
Szerintem meg a Silent Assasin 🤣
PapPer Rolling
PapPer Rolling Hónapja
3:43 Johhny Sins🤣😂😂
Szekeres Elektra
*Ő nem csak orvos IS, de egy szuperhős is egyben. :))* hurun.info/to/vide/e6JztKVu0WKk1ac.html
Kristóf Szabó
Kristóf Szabó Hónapja
Az pofátlanság, hogy ami az Absolutionben ingyenes volt, hogy a meglévő pályákon lehetett a közösség által készített küldetéseket megoldani (ennél egy fejlettebb mód volt az PS3-as Infamous 2-ben), most meg egy csomó pénzt pénzt kérnek érte, csak mert egy belsős ember foglalkozott vele egy kicsit.
Dani Jandácsik
Dani Jandácsik Hónapja
Az üzleti modell miért is van negatívumként felhozva, mikor a videó elején el lett mondva, ha megvannak az előző részek akkor azokat a háromba is megkapod ingyen, bele értve a külön küldetéseket is a fő sztori mellett, az meg hogy ugyan azon a platformon kell meglennie az meg ne legyen már probléma, hogyha pedig valaki hirtelen gondol egyet és platformot vált, akkor pl a Steamon lévő játékokat sem kapja meg, hiába van van neki egyszer az már meg. Az árazásról annyit, hogyha még egyik előző rész sem volt meg és úgy akarod megvenni akkor tényleg nagyon drága, de ha most pl egy másik játékról beszélünk, ott is ha megveszed a harmadig részt ott se kapod meg az előző kettőt, csak azért mert most megvetted a legújabb részt. Ez itt is így van. De a tény az tény a játék drága, de ez nem szerintem az össze új játékról elmondható, ez nem Hitman sara. Az tény hogy a történet, nem egy mély valami, de egyik előző játéknak sem voltak ennél komolyabb történetei, de ennek a játéknak szerintem nem is ez lesz a legjobb része, hanem inkább a kihívások és a több tucat képpen megoldható pályák teljesítése, még akkor is ha ezt már az előző részek is tudták. Ugyan akkor nem értem, hogy hogy lehet az mondani hogy maximum 2 óra a játék, mikor egy pálya nagyjából 50 perc végig játszani és akkor ehhez még nem számoltuk hozzá azt a rengeteg kihívást. Az pedig, hogy a játék idő nagy részét az tölti ki, hogy a pályákhoz tartozó kihívásokat csinálod az szerintem szubjektív hogy kinek tetszik és kinek nem és ki mennyi időt tud ezekkel eltölteni, de szerintem ha egy kicsit is meg fog a játék hangulata, akkor ezekből párat mindenki meg fog próbálni megcsinálni. A pályákon lévő feladatok ismétlődéséről pedig annyit, hogy igen ezek ismétlődnek és az első rész óta ezek a játék elemek minden pályán megtalálhatóak, de ezek szerintem teljesen hétköznapi tárgyak, mit pl a vízgép, ha pedig jobban megnézzük rengeteg pálya specifikus gyilkosság van, én nem találkoztam minden pályán egy óriási szőlő présel, de lehet csak csak az én verziómban volt így, nem tudom. Ugyan akkor a pályán véletlenszerűen előjövő eventek az jó ötlet csak, ha bent lenne a játékban akkor valószínűleg az abból is túl kevés lenne és akkor az is baj lenne. Azzal pedig nem értek egyet, hogy miért kéne az IO-tól elvenni a fejlesztést, szerintem ez a trilógia jól sikerült, még ha nem is story szinten. Csak azért, mert így fog kinézni a játék húsz év múlva is, ha az a baj, hogy ott a víz gép azt nagyon sajnálom akkor amit a pálya olyan részéhez érsz akkor csukd be a szemed, vagy nem tudom. Ezek szerintem csak simán szőrszál hasogatások. Ezekkel együtt a kritika bizonyos részeit jogosnak, bizonyos részeit pedig direkt lehúzásnak érzem.
Dani Jandácsik
Dani Jandácsik 28 napja
@just let it all end Nagyon értelmes vagy! Gratulálok.
just let it all end
Ez a játék egy rakás szar.
Belio Trednar
Belio Trednar Hónapja
Én a legelső Hitman óta játszom a szériával, vagyis játszottam. Az újkori Hitman 2 győzött meg arról, hogy elfáradt a sorozat. A pályák nagyon szépek, de mint ahogy mondtad nagyon átment rutinmunkába. Pont emiatt nem is hiszem, hogy annyit kéne gondolkozni mint régen, főleg hogy mankót is ad a játék, alapbeállítások mellett majdnemhogy végig is vezet a kezdőponttól a likvidálásig. Na meg az üzleti modell. Amúgy ha jól rémlik az első rész is 6 pálya + a prológus, ami inkább egy terepasztal.
Tsuki Ōkami-sama
Csak a sztori missziókhoz, de egy csomó mindennél kell a kreativitás, kikell tapasztalnod, ki merre megy stb. És szeretném ha mindegyik kommentelő aki rutin munkának írja le videók nélkül csak merüljön el egy mapban. Próbálja meg, teljesíteni az összes lehetőséget, s aki kihívást szeret, s a mankókat is eldobná, ahogy fogalmaztad, vigye az adott mappot csak a saját ruhájában, s próbálja megölni csak a célpontokat, lebukás nélkül. És ezután mindezt mégegszer csak mesterlövésszel, s azután beszéljük meg újra, hogy mennyire is segít a játék, s mennyire hiányos az ötlettára.
Barabás Sándor
Hiányoltuk az elejéről a kopasz Zolyt :) Viccet félre, köszönjük az újabb remek bemutatót!
Tsuki Ōkami-sama
Most nem kötekedésből, de toltad a hitmant? Mert a videó hiányos volt, de nagyon. S most be sem öltözött, mint ahogy mostanában csinálta, csak összekapkodta. Pedig a legtöbb kritika tetszett az otherworldon.
Sievking Robert
Sievking Robert Hónapja
Nem lesz egy ideig következő Hitman, készítik a James Bond játékot.
Gergo Antal
Gergo Antal 10 napja
Ó, ne! Na, akkor az előző héten...
Non 61area
Non 61area Hónapja
Azt hittem nem lesz idén ekkora tragédia.
Róbert Kanalas
Róbert Kanalas Hónapja
64en a goldeneye fasza volt.
Sir Francis Drake
hálisten. bár a James Bond is úgy kell mint egy falat kenyér..
Emperor Need Jr.
@Gergő Rétvári anyway
Bundy
Bundy Hónapja
szerintem akkor is a Blood money máig a legjobb rész
fedormusic
fedormusic Hónapja
Ez a teszt tetszett!
4Life
4Life Hónapja
Ide kell írni like vadász kommentet?
szogyenyi
szogyenyi Hónapja
Ez a videó győzött meg véglegesen arról, hogy megvásároljam a játékot és továbbra is életben tartsam a szériát.
Nick Ném
Nick Ném Hónapja
@szogyenyi nekem az Absolution is bejött.
Tsuki Ōkami-sama
@szogyenyi egyet értek.
szogyenyi
szogyenyi Hónapja
@Tsuki Ōkami-sama Igen, tudom, tisztában vagyok vele :) Ezt inkább amolyan odaszúrásnak szántam :) Az előző kettőt is megvettem és szerintem maximálisan jó irányba halad vele az IO. Főleg az Absolution-höz képest.
Tsuki Ōkami-sama
🤘sok mindent kihagyott. Sok az újítás, a sztorik sokkal pörgősebbek, mappok nagyobbak. Nem fogod megbánni, ha rajongója vagy.
Attila Somodi
Attila Somodi Hónapja
Jól említetted a videóban, hogy ez egy niche game. Nem mindenkinek való. Maga az alaptörténet nem túl érdekes és inkább csak arra van, hogy összekösse a pályákat. A játék igazi ereje az, hogy invitál, hogy menj végig újra a pályákon, mert annyi a felfedeznivaló. Én személy szerint ezt élvezem a Hitman játékokban, hogy minden pálya egy saját kis világ, amiben el lehet merülni és sokadik újrajátszásnál is lehet új dolgokat felfedezni. A pályák a környezeti történetmesélés eszközével remekül élnek. Apróságokból sok mindent meg lehet tudni a célpontok karakteréről. Például a második részben a kokainbáró saját magáról berendezett múzeuma a villájában egyszerre volt vicces és mondott el sokat a szereplőről az ott található dolgokkal. Nem értek egyet abban, hogy ne fejlődött volna a játék az eddigi részekkel szemben. A pályák kidolgozottsága és komplexitása olyan mértékben erősebb, mint a régi részeknél, hogy sokkal nagyobb élmény egy új pályában elmerülni és kitalálni, hogy miként juthatunk el a célponthoz. Igazad van, hogy a játékmenet kötött abból a szempontból, hogy mit tehet meg a karakter ebben a világban, de szerintem ezt a rendkívül sok lehetőség a célpontok kiiktatására ellensúlyozza. Ráadásul a Master szinten lévő kihívások teljesítéshez nagy kreativitás és rögtönzés szükséges. Ugyanez érvényes az egy alkalommal próbálható Elusive Target módban, ahol az ember tényleg úgy érezheti, hogy élesben megy a küldetés és nem lehet hibázni. Az árazás tényleg elég pofátlan. Még úgyis, hogy szeretem a franchise játékait sem venném meg ennyiért. Mindegyikkel vártam amíg olcsóbb volt és most is ezt fogom tenni. Köszi, hogy csináltál videót a játékról!
Tsuki Ōkami-sama
Gyönyörű komment!
UbiGege
UbiGege Hónapja
Nem egy rossz játék, de a Blood Money más kategória.
Krisztián Varga
Szintén ahogy te is említetted, a Silent Assasinnal kezdtem. A Blood Money nekem a kedvencem, meg az absolution is lekötött. A jelen generációs trilógiat is végig nyomtam. Igazából a jatekmechanikaban szinte semmi változás. Nem érzem se ezt se a korabbiakat jelen generáciosnak. Lehet vele úgy játszani, hogy élvezetes legyen, de a játék egyaltalán nem hiteles. Legalábbis én így látom.
negrusz
negrusz Hónapja
A szavazasnal is irtam, h ez a jatek on magaban nem tud erdekelni... lehet azert mert Codename 47 -el kezdtem, 20 eve mar, es a Absolution volt az utolso amivel jatszottam de azota ez a jatek tud barmi ujat is felmutatni? Egy ujabb iparos munka dragan a semmiert... na nem minhta ez lenne az egyetlen ilyen jatek az utobbi 10 evbol. Lehetne sorolni.
Kristóf Tóth
Kristóf Tóth Hónapja
Nekem a secret ending nagyon tetszett! mint ahogy ez a videó is👍
Tsuki Ōkami-sama
Jó a secret ending az ütött. De nagyot😁
Jason
Jason Hónapja
Utolsó hitman játék amivel játszottam és fogjuk rá hogy élveztem az az absolution volt
Tsuki Ōkami-sama
@Jason hát hajrá itt ha beszerzed a hitman 2 nél jött vissza és 3 mappja is van megannyi végig játszhatósággal.
Jason
Jason Hónapja
@Nagy Adrián ennek ellenére nekem tetszett. Kifejezetten a sniper chalange mód Vagy 10 órát beleöltem mire sikerült úgy lelőni mindenkit hogy ne legyen riadó
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Az absolution cseppet sem volt nyitott,a sztorin volt teljesen a hangsúly játékmenetileg pedig egy 0 volt.A mostani gamek teljesen ennek az ellentétei,és lám be is váltak
MÁRTON PELYVAS
MÁRTON PELYVAS Hónapja
just cause 1-2 (3) retrowolrd?
Szovi
Szovi Hónapja
( 0:07 - 0:12 ) BTurbo? O.O
Tibi
Tibi Hónapja
xd
Gergő Kerekes
Gergő Kerekes Hónapja
35 ezer forint? az igen. majdnem 2 játék, egy map ujrajátszása 12 ezer? mi a fasz ezek az árazások?
Kira Zebu
Kira Zebu Hónapja
@Tsuki Ōkami-sama Nem biztos, hogy Zoli 2,5 órát ölt bele. Szerintem a játszott időtől függetlenül említhette meg, hogy a rutinosabb játékosoknak ennyi is elég lehet. Legalábbis én úgy emlékszem, hogy az nem az ő játékidejére vonatkozott.
Tsuki Ōkami-sama
@Nagy Adrián pontosan a játék alapja a felfedezés ehhez biztosít rengeteg helyet, s karaktert. Ha valaki nem szeret felfedezni beépülni, vagy szerep játszani akkor, nem tudom miért játszik hitmannel.
Tsuki Ōkami-sama
@Kira Zebu lehetséges, de nem is én vagyok a kritikus, hanem zoli. És persze kritizáld nyugottan, az árát, vagy a játékot, engem az zavar, ha valaki 2,5 óra után azt mondja, hogy ez egy fapados munka, hogy semmi kreativitás nincs benne, meg hogy a kezedet fogja a játék. Ez azon tipusú emberek megszólalása akik, csak imádnak beszólni tényleges tudás nélkül. Én aki végig játszottam, s még vr ban is van szerencsém csapatni, tudom mik a hibái, s azok nem az ötlettelenség vagy a tartalom hiány, bár az ára borsos, de ha tudod hogyan tölts el 80-100 órát a hitmanban, akkor megéri, ha nem akkor, várj meg egy leárazást. De nem korlátoznék senkit le mit és hova írhat, de a kommunikáció alapja hogy válaszolnak, s nem agymosott youtube használók módjára likeot vadászni szeretnék, hanem megvitatni dolgokat, ha erre az emberek képtelenek az nem az én problémám.
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Csak az elsö pályán 2,5 órát eltöltöttemn és a killek negyede sem lett meg,szóval egyátalán nem 2 óra kijátszani a játékot,max ha annyira nem érdekel az egész játék hogy átrusholsz a pályákon 10 perc alatt,de akkor megvenni sem érdemes mert ezt nem lehet így játszani
Kira Zebu
Kira Zebu Hónapja
@Tsuki Ōkami-sama Szerintem a te hozzászólásaidból jobban árad az elfogultság és az érzelem. :) Lehet nincs így, de ez jön le. Nincs gondom a Hitmannel, elismerem vannak infóhiányaim róla, de nincs gondom vele. Szerintem egyik sem lett rossz játék és örülök neki, hogy visszahozták a szériát. De ettől még tarthatom túlárazottnak.
martin vigh
martin vigh Hónapja
Én úgy tudom hogy van hozzá vr mód. Akki már megvete attól kérdezem hogy ez tényleg igaz e?
Tsuki Ōkami-sama
Viszont nagyon brutális, kicsit buggos, de kegyetlenül nagy, ha kimaxoltad az előző két részt és imert kívülröl betéve őket, újra menni bennük csak, most vrban hatalmas élmény pont tegnap mentem vissza például az első rész sapienza-jába. Gyönyörű, persz psvr szemmel nyilván más pcs vrokon szebb lesz majd.
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Van,de csak PSVR t támogatja egyenlőre
Chris KRX
Chris KRX Hónapja
hát én volnék az MGS re a streamed alatt kitörő néző. Mostanra komolyan mondom úgy érzem, h terhet veszel el a vállamról azzal hogy játszol "szar" vagy "jó" játékokkal mert így nekem nem kell csalódnom, és költenem. Ugyan akkor ha valami jó akkor adok neki egy esélyt, és persze rengetegszer nem értünk egyet, de hát ez már csak ilyen. Re3 remake óta vizslatom figyelmesen ahogy dlc ket adnak ki teljes játékoknak, zseniális. Néztem ezt a videót és valamiért egy troll hangulata volt magának a játéknak. Mintha valami random kopasz faszi egy ps2 korszakból megmaradt AI kal benépesített extra steril környezetben beszámíthatóságot igazoló teszteket végezne a játékoson. Amiket pont felsoroltál. Persze nem lehet minden játékban a fejtörő egy "Quern" szint vagy minden item egy "the room" minőségű puzzle game, de hát az a poszteres dolog már már arcpirítóan fos. Hát kitartást ehhez, kicsit olyan ez a munka mint az étel elő kóstoló...és hát vagy belehalsz vagy immúnis leszel ezekre hosszútávon.
Tsuki Ōkami-sama
Egy rutinosabb hitman játékos, minden pályát ki maxol majd. Imádom amikor kritikában mintha, tudnátok milyen, egy rajongó, mint egy átlag játékos. Ha ténylegesen minden challenget meg csinálsz magadtól, youtob videó nélkül, pályától függően 5-10 órákat tudsz minimum beleverni, s akkor még ott a contacts mód amivel saját magad alakíthatsz kihívásokat, magad és mások elé. Arról nem is beszélve hogy, kihagytad a vr verziót ami ugyan jelenleg csak psn van, de mind a három rész vr kompatibilis. Ez a kritika nagyon összecsapott, hogy is írtad rutinmunka. Ha nem is szereted a hitman játékokat, miért nem kértél meg mást, hogy tesztelje helyetted, aki érti és úgy tudja elmagyarázni, hogy a játék tényleges rajongói, eltudják dönteni megéri e. Kimaradt például az új kamera funkció, ami bár implementálva lett az első és a második rész pályáiba is ténylegesen csak a harmadik részben hasznosítható, ami nagy ziccer. De a harmadik rész pályáiban megjelennek az úgynevezett permashortcutok,( amik a dark souls s annak klónjaiban debütáltak) ezek azt a célt szolgálják, hogy még jobban kinyissák a játék tért, így ha ezeket kinyitod bármikor újra kezdve a pályát nyitva maradnak. Igen a kettő mentéseit áthozni szar, a szerverek szarakodnak, s van bug(kérdem én manapság miben nem (cyberpunk)). Sokkal nyitottabbak mint, elődjei, sokkal nagyobbak, s ha tényleg a rajongója vagy sokkal emlékezetesebbek. Egyébként meg ki az aki több konzolra veszi meg a játékokat. Ha van ilyen az “ selbe schuld”.
Tsuki Ōkami-sama
@Gergő Kerekes ugye vágod, hogy online módja is van, mások ellen vetélkedhetsz ki tudja a legjobban megcsinálni az adott pályát. Ahhoz hasonlítok, amihez akarok. Mert mind a kettőt ismerem. És itt az volt a lényeg, hogy miután kiviszed elkezdheted a mappokat egyesével kitolni. Persze ha nem szereted a kihívásokat, és ugyanazokat a helyeket kitapasztalni tökéletesíteni, akkor eleve nem értem mi a faszt akarsz ettől a játéktól, hisz az első rész óta ez van benne. Ha nem vagy rajongója, ne játsz vele, de ha értetlenkedsz ülj le az első elé és próbálj meg egy mappot maxolni, majd a legjobb lenni, majd ott a kreatív mód amit megoszthatsz másokkal, s mások is megoszthatják veled ala contracts. Ha nem érted ezekután sem néz meg egy profi hitman játékost youtubon vagy twitchen, s akkor majd láthatod, hogy még mennyi minden van amire nem jöttél rá.
Gergő Kerekes
Gergő Kerekes Hónapja
@Tsuki Ōkami-sama azért szép hasonlat egy multi játékot egy singlire rakni, de ha hat map elég, majd legközelebb a 4is elég lesz.
Tsuki Ōkami-sama
@Gergő Kerekes hátha fan vagy, akkor igen 10-20%. Mért szerinted más játékokban, ahol hasonlóan valami más adja a játék nagyját ala cod. A codban jobb esetben a sztorikat 4 óra alatt kitolod azt jó napot, s a multira kerül a hangsúly onnantól. De persze ha te egy god of wart vársz egy io interactivetól. Akkor várj még egy kicsit.
Tsuki Ōkami-sama
@Nagy Adrián te legalább érted. Az újra játszhatóságra épül az egész, ez a marketing is a játékhoz. Ők őszintén elmondták, hogy mekkora és mit tud. Nem úgy mint, mondjuk a cdpr.
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
@Gergő Kerekes Chalenge=gyilkossági módok csak jelzem🙂
Máté Juhász
Máté Juhász Hónapja
Hol marad a beöltözés? Annyira kiralyak voltak eddig.
Macsusz Áron
Macsusz Áron Hónapja
Én még anno elkezdtem a 2-t és nem kaptam meg azt az élményt, amit mondjuk egy Life is Strange-ben, hogy többnek érzem magam miután felállok a székemből a játék kijátszása utá Szinte semmivel sem lettem több, és azóta a játék még mindig ebben a mederben van, és ahogy látom szebbnek szebb lesz De jobb, és új már sosem
Tsuki Ōkami-sama
@Gergő Kerekes ordibált a tököm. Veled nincs értelme beszélgetni. Its only a game bro.🤘have a nice day
Gergő Kerekes
Gergő Kerekes Hónapja
jah én meg azt hogy pve és a pvp kurva messze van egymástól, de látom veled nincs értelme beszélni, csak ordibálsz itt. relax bro, is only game.
Tsuki Ōkami-sama
@Gergő Kerekes hány éves vagy 12? Olvasni megtanultál már remélhetőleg, ha már írni tudsz, olvasd vissza a hasonlatomat, az fpst hasonlítottam é a tpshez, vagy pedig maga a mappok tanulmányozását, s a farmolást? Mert okoskodni tudsz öcsi, de hogy értelmezd amit, a másik ír esetlegesen saját véleményt írni, vagy még jobb egy hasonlatot ami jobban meg állja a helyét mint az enyém, azt nem.
Gergő Kerekes
Gergő Kerekes Hónapja
@Tsuki Ōkami-sama mert fix botok ellen ugyan az játszani mint játékosok ellen. oké.
Tsuki Ōkami-sama
@Gergő Kerekes a cod hasonlatom azért volt jó, mert míg a hitmanban(egy játékos, aki tudja mi a szart kell, lehet csinálni) kitolod a mappokat, a kihívásokat, és ez által új területek kezdő lehetőségek lerakatok, fegyverek nyilnak fel, úgy a sztori után nekem a cod mw multi ugyanez volt kitapasztalni a mappokat, új fegyvereket, azokhoz skineket szerezni, rájönni a mappok gyengéire pontokra, amiket csak hosszú játék idő után tapasztal ki az ember. De bocs ha a hasonlatom neked túl sok volt.
margit làszlò
margit làszlò Hónapja
Ez a videò kurvajò volt !
an incoherent synthesis
Ami azt illeti, támadta az Absolutiont hamis/nevetséges indokokkal egy femináci, akinek még közönsége is van, sajnos.
Gabe Logan
Gabe Logan Hónapja
Na ez az, itt is hiába jó az alapkoncepció, ha ez a csapat még mindig ilyen fapados kivitelezést tud hozni... Ezért is félek az új *Bond* játéktól, esélyes, hogy egy hasonmást készítenek ehhez, régen az EA kezében elég jó helyen volt az a franchise. (Ez az epizódikus felosztás pedig nekem nagyon nem jön be) Na igen a régi Metal Gear más szintet képviseltek, a *Syphon Filterről* nem is beszélve, nagyon hiányzik 1 jó ügynökös game a piacról, de a mai igények...
Gabe Logan
Gabe Logan Hónapja
Igen sajnos ahogy a Ubisoft úgy az EA is teljesen rossz irányt vett. Nézd végig a videót és akkor megtudod, hogy miért, de ha nem akarsz, akkor ne érts egyet.
Tsuki Ōkami-sama
Én a hitman 1,2,3 után pont hogy, az ionak adnám a hitmant, az ea sajna meg nem az az ea mint, ami volt. Ha megkérdezhetem, mi a bajod a játékkal, s miért találod fapadosnak?
gyurto
gyurto Hónapja
Mikor megláttam a "dlc" árakat, majdnem szívrohamot kaptam. 35k egy játékért is sok, de még háromért is. Tulajdonképpen ezeket a játékokat kire árazzák?
gyurto
gyurto Hónapja
@Nagy Adrián Az úgy már egy fokkal jobb, bár még mindig elég borsos ár.
Tsuki Ōkami-sama
Csak azt remélem, mint most a psnél pc re is lesz vr kompatibilitás, mert hatalmas. Egy haverom átjött, vele együtt kipróbáljuk majd átugrott még két szomszéd hozzánk, s hatttalmas volt. Kegyetlenül vicces és nehéz vrban. Plusz az összes pálya, még a training mappok is vrban játszhatóak
Nagy Adrián
Nagy Adrián Hónapja
Ha megvannak az előző játékok,a DLC ket nem kell újra megvásárolni természetesen,olyankor ingyenesen jár a játékoz az összes régi pálya felújítva
Gombos Norbert
Gombos Norbert Hónapja
Én hatalmas FAN vagyok, ha elrugaszkodunk a feladatoktól, annyit tudtam benne nevetni a gyilkosságokon, meg a reakciókon, az arckifijezéseken, pl ha lábonlövünk valakit az őrök közül, ahogy felordít és összeesik :D esetleg ezt eljátszani 3x is, majd feláll mintha misem történt volna és elkezd keresni minket :D , majd ha nem talál akkor elrakja a fegyvert és visszamegy a helyére :D 3 tölténnyel a lábában :D ... viszont amennyit elkérnek ezért a játékért.. ez igazábol nem egy játék, ez egy pályaDLC... a már meglévő setteket felhasználva- kicsit átalakítva, és mindez teljes áron... és EPIC-en... Amivel nincs gondom, de mivel a STEAMEN van meg visszamenőleg az összes Hitman, így STEAMEN fogom megvenni majd 1 év mulva.
Dániel Nagy
Dániel Nagy 12 napja
@Tsuki Ōkami-sama Pont az Epic exkuzivitás miatt nem éri meg. Most nem szokásos Epic fikázásból mondom, viszont ha Steam-en van meg az előző két rész, és ott oldottál fel mindent, akkor semmit nem kapsz meg belőlük. Illetve tudtommal a VR része is azért nem működik még jelenleg PC-n.
Tsuki Ōkami-sama
Szerintem ha fan vagy megéri, kegyetlen sok lehetőség plusz ha ki toltad maxra az egyet kettőt, az összes cucc elérhető. Vannak új kiskapuk amiket ha kinyitsz egyszer nyitva maradnak. De ami engem azonnal vételre kényszerített😑 az a psvr kompatibilitás. Bazdki hatalmas. Mindenkinek kikell próbálnia. Addiktív🤣🤣 képzeld el azt amit elmeséltél az őrrel, csak vr ban. Meg belehet húzni neki, a fujtó zsinorról meg nem is beszéljünk komikum🤣🤣
András Kormos
András Kormos Hónapja
11:40 Pókember ügynök! Viccet félretéve nagyon jól összerakott bemutató lett, csak így tovább!
Árpád Teleki
Árpád Teleki Hónapja
Tippszmiksz csabi kalandjai 3
skory92
skory92 Hónapja
Nekem tetszett az új Hitman, végigvittem az elsőt elég sokféleképpen kipörgetve a pályákat, a másodikban elakadtam valahol, majd folytatom és a harmadikat is szándékomban áll kipróbálni, majd egy nagyobb leárazás alkalmával, ha összedobnak egy rendes extended packot belőle. Nem érzem úgy, hogy indokolatlanul lehúztad volna a játékot, inkább kifelejtettél - szerintem természetesen - pár szempontot az ítélethozatal során. Ezek a következőek: Bár kiemelted, hogy a pályák többféleképpen végigjátszhatóak, és ez nem valami nagy truváj', azért ne felejtsük el, hogy a játék alfája és omegája is ez. Lehetséges, hogy az alaptörténet két és fél óra alatt kipörgethető, de én az első részben pl. egy pályával több időt töltöttem el, hogy kitapasztaljam a különféle gyilkossági lehetőségek hogyan oldhatóak meg, mert simán van benne ennyi és még több is. Bizonyos módszerek csak akkor alkalmazhatóak, ha kioldottad a pályával kapcsolatos extra kezdőlehetőségeket, becsempészett fegyvereket, kezdőálcákat. Szerintem ezek sokat hozzátesznek a hangulathoz, az ember tényleg komoly bérgyilkosnak érezheti magát, akit beépítettek pl. a karbantartó csapatba, és egy fóliatasakos, hangtompítós stukker lapul valamelyik WC tartályába rejtve. :) Nem is beszélve a különféle egyéb kihívásokról, élen természetesen az only suit-tal, ahol nem cserélhetsz ruhát, és csak a célpont halhat meg, baromi nehéz összehozni. Aztán szó eshet még a time attack challengekről is. Ha így állsz hozzá a játékhoz, hogy minél több dolgot oldj meg magadtól -netről kinézni nem ér-, akkor akár egy darab pálya tökéletes kiismeréséhez és kimaxolásához nemhogy két és fél óra, de több nap sem lesz elegendő. A történet nem túl acélos -tény-, de szerintem ez a Hitmanre soha nem is volt jellemző. Itt a hangulat a lényeg, a különféle módszerek, kutatás, ötletelés, hogyan lehetne másféleképpen megoldani a dolgokat, és természetesen a környezet is ennek van alárendelve. Mondanám itt példának az első rész legelső rendes pályáját (a The Showstopper missziót), ahol a koktélpartin megjelenő tömegben rögtön kiszúrunk valami újságíró hölgyet, akinek a szerencsétlenkedésén keresztül jutunk a fentebbi szintekre. Elhiszem, hogy a funkciótlan NPC-kről lesüt, hogy csak dísznek vannak ott, de őszintén szólva így is elég nehéz sokszor megtalálni azokat, akik releváns információt hordoznak a gyilkosságok szempontjából, mivel a számuk viszont nagy. Emellé még plusz nehezítést betenni a mai casual felé hajló játékosigények mellett szerintem irrális elvárás. Én örülök, hogy a Hitman fch. túlélte az utóbbi éveket, szerintem a széria hozta a hangulatot és számtalan emlékezetes húzása volt, amik bár fanservice szagúak, mégsem éreztem őket bazári mutatványnak (pl. a Miami autóverseny pályája jut elsőnek eszembe, illetve a harmadikban ugye a felhőkarcolós történet, de mivel azzal még nem játszottam, így nem tudom). Emellett még annyit, hogy a Hitman nem feltétlenül az az építésre alkalmas karakter. A mélységeinek a feltárása inkább csak aláássa a hitelességét -én a Joker film esetén is ezt éreztem-, mert a fenyegető attitűdje pont abból akad, hogy a nagy részét homály fedi. Az árazás valóban eléggé hulladék, DLC-stül mindenestül, érdemes megvárni valami leárazást, vagy akciót ilyenkor, szerintem egy felnőtt embernek amúgysincs annyi ideje, hogy mindennel rögtön játsszon, de ez természetesen nem mentség, úgyhogy ebből a szempontból az IO beveheti tövig. Maradok tisztelettel
Tomi
Tomi 28 napja
@Scene Attila funny boi
Scene Attila
Scene Attila 29 napja
@skory92 szerinted nem erdemtelenul?
skory92
skory92 29 napja
@Scene Attila Milyen szimpatikus, normális reakció, elcsépelt, közhelyes sértésekkel súlyosbítva. Az elakadtam benne sajnos nem azt jelenti, amire Te gondolsz, hogy nem tudtam továbbjutni benne, mert túl nehéz volt és nem jöttem rá, hogyan csináljam, hanem hirtelen mással támadt kedvem játszani, vagy nem volt időm játszani egyáltalán, aztán megfeledkeztem a dologról. Elhiszem neked, hogy könnyűnek találtad (habár már a legelső pályát SEM lehet megcsinálni úgy, hogy a kamerák ne vegyenek észre, hacsak nem nézed meg külön, hol vannak, emellett ha nem vett észre, nem is kell kiiktatni a rendszert, látszik, hogy értesz hozzá, de legyen neked), akkor a Te számodra találták ki a profession módot, ahol extra nehezítéseket kaphatsz, pl. ha a kamera vesz, miközben valami gyanúsat csinálsz, már megy is a riasztás, vagy épp akkor is gyanúsnak találnak az őrök, ha pl. csak indokolatlanul álldogálsz valahol, meg ilyesmi. Amúgy ha rosszabbul teljesítenék egy játékban, mint Te, akkor nem lehet róla véleményem? Nocsak. Az első két játékot megvettem (igen, pénzért, senkit se szoptam le érte, mielőtt a kedves, kicsit sem rosszindulatú személyeskedés elindulna ezzel kapcsolatban például), ott van a Steam fiókomban, szerencsére meg tudom engedni magamnak, hogy megvegyek pár játékot, de a Crusader Kings 2 imperial packot például nem, de gondolom az számodra egy pitiáner, brifkó hátuljában megbújó, apró kis összeg. Ezért is említettem, hogy az árazás botrányos, érdemes megvárni egy nagyobb árcsökkentést. Én azt hiszem a két játékot zsebeltem be olyan 8000 HUF körüli összegért, de lehet, hogy csak az egyiket, míg a másikat ingyen valami akció keretében. Viszont ha a játék maximális kipörgetésére törekednek átlag halandók - ebbe Te nyilván nem tartozol bele fényes kognitív képességeid okán -, akkor - most figyelj, ez fontos lesz - szerintem megéri akár egy teljes játék árát is, igen. Azt javaslom, a jövőben először érdeklődj pár dologról, mielőtt felböfögöd a véleményednek nevezett förtelmet, akkor talán kevésbé tűnsz majd egy ostoba, kötözködő prolinak (amihez helyesen írni, valamint központozni sem ártana, főleg, ha mások intellektuális színvonalát vonod kétségbe, de gondolom ez már eleve irreális elvárás, meg nem is akarok grammar nazinak tűnni, hagyjuk is). Minden jót, kevésbé frusztrált életet. :)
Scene Attila
Scene Attila 29 napja
Valakit zavar ha 20 rongyot kiad valamiert ami mogott egy nagy 0 van valaki meg szereti ha hulyenek nezik sot kifejezetten igenye van ra. Az elsot vegigtoltad a masodikban elakadtal ( nem lehetsz a legelesebb kes a fiokban ) ezt meg nem probaltad ki, de velemenyed az van. En 8 ora alatt toltam vegig ugy kozepes fokozaton, hogy csak a cel szemelyt iktattam ki, se kamera se npc nem vett eszre, a megfigyelo rendszer mindenhol kiiktattam, leutott emberek elrejtettem es az opportunityket se hasznaltam ki. Full ghost kb. A nyolc oraba az is benne van amikor poenbol meszarszeket csinaltam majd visszatoltottem es folytattam a sunnyogast. Ez barat kurvara keves 20 rongyert. Nyilvan ha torrentezel vagy az alagsorban nyomtatod a forintot akkor kevesbe faj.
Következő
OWN VS BÉLABÁ
9:26
Megtekintés 79 E
Star Wars - Otherside #28 🎧
1:58:14
Egy Generáció Feketedoboza
15:27
OWN VS BÉLABÁ
9:26
Megtekintés 79 E